17 Ağustos 2010

İhanet Noktası




Eveeet ikinci yazımla sizlerleyim hemde hiç vakit kaybetmeden.
Bu yazımda sizlere şu an okuduğum kitapdan bahsedip bu kitabı tanıtmak istiyorum. Belki kitabı çoktan okuyup bitirenler vardır. Mutlaka benimle iletişime geçin çünkü gerçekten yorumlarınızı merak ediyorum.
Kitabın şu anda 20. sayfasındayım.amerikan başkanı onun rakibi ve rakibin kızı arasındaki üçgenin iç açılarını ölçmeye ve aralarındaki bağı anlamaya çalışıyorum.

Dan Brown'u seviyorum. Her okuduğum kitabı beni yerime mıhlamış ve kitabı saatlerce elimden bırakamama sebep olmuştur..Neyse Dan'i bilen bilir zaten. Biz kitabımıza geçelim....


İhanet Noktası kadın bir kahraman üstüne kurulu, Ulusal Keşif Örgütü analiz uzmanı Rachel Sexton. Zeki kendisini ülkesine adamış ve yüzlerce gizli projeyi inceleyerek hangilerinin başkanın ilgisini çekeceğini eksiklerini anında gören keskin bir zeka.
İkinci kahraman bizzat Amerikan Başkanı süratle karar veren, samimi ve temiz siyaset isteyen sadık bir NASA destekçisi.
Amerikan seçimlerinin en güçlü başkan adaylarından Senatör Sedgewick Sexton. Kızı Rachel’in nefret ettiği bu adam seçimi kazanmak için her yolu seçmekten geri kalmayacak. Hırslı ve NASA düşmanı.
Kitabı tam olarak bitirmediğim için size iyi bir özet sunamayacağım. Oradan buradan bulup yapıştırabilirdim ama oda bana ters. Çünkü Okuyun. Okumak kendinize verebileceğiniz en büyük ödül. Kendinizi böyle bir ödülden mahrum bırakmayın..
Ama sizinle kitapla ilgili yapılan yorumları paylaşabilirim
“Gerilim nasıl yaratılır? İşte bunun en güzel örneği bu kitap. Elinizden bırakamayacaksınız.”
Washington Post
“Gerilim ustası Dan Brown entrika ve aksiyonu çok güzel dengeliyor.Kitap uzay endüstrisi, ordu ve Washington’ın şaibeli kişilerinin varlığı ile dokunmuş. Yazarın araştırmaları kusursuz. Romanda adı geçen aletler ve bunları kullanan kişiler gerçek yaşamı yansıtıyor.”
The New York Daily News
“Muhteşem bir gerilim. Öykü inanılmaz bir hızla ilerliyor. Mekânlar gerçek. Kahramanların kişilikleri çok iyi oturtulmuş. Entrika ve aksiyon büyük bir titizlikle dengede tutuluyor. Brown çok iyi bir araştırma yapmış, gelişmiş bilim ve askeri ayrıntılar öyküyü daha inandırıcı yapıyor.”
Publishers Weekly
Okuyun. Sonra beraber kitabın kritiğini yaparız. Sizinle saatlerce kitap hakkında konuşabilirim.


Dudak Payı
Çay bardağında
Bırakılan dudak payı
Kadar bile
Uzak kalamam
Gözlerine

Yakın olsun isterim
Ellerime ellerin
Yanındaki beton binaya
Yaslanması gibi
Köhne bir evin

Seni bir çivi
Gibi çaktım
Çünkü beynime
Ve toplayıp
Bütün kerpetenleri
Attım denize
 
Sunay Akın 

ah ah ne güzel izliyordum sunay akını her hafta. Oda kalmadı artık. Hayat Diyince... Dediği doğru sunay akın bakmakla görmek arasındaki duvarları yıkıyıyor. sunay akın kitaplarını elinize aldığınızda bir çırpıda okuyabilirsiniz. 
sunay akın da nerden çıktı diyebilirsiniz. Bilmiyorum. Seviyorum onun şiirlerini bir hikayeti anlatışını mimiklerini hikayeleri anlatırken ki heyecanını... 
Neyse epeyce geç olmuş Sizlerle daha sonraki yazılarımda buluşmak dileğiyle Barışla kalın Hoşçakalın

 
           

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir kimsenin beni yüzüme karşı medhetmeye hakkı olursa, yüzüme karşı beni tenkid etmeye de hakkı olması lazım
Bu nedenle olumlu yada olumsuz her türlü yorumunuz için şimdiden teşekkür ederim