27 Ağustos 2010

Bilgisayarııımmm

Aslında sizinle birazdan yazacaklarım yerine izmirle ilgili bir yazı sunacaktım. Lakin canım çoook sıkkın. dün gece itibariyle evdeki bilgisayarımla yollarımızı ayırdık. Kendisi bizi terk etti. Ya terk edilmek koymuyor.

Sonuçta eskisi gider yenisi gelir. Ama giderken yanında götürdükleri yokmu?. O  adama acı veriyor işte.
2005 te üniversiteden mezun olduktan sonra almıştık. Yıllardır gözüm gibi bakıyorum. Ama bir iki senedir sürekli problem çıkarır olmuştu. Tamam bu problemler benden de kaynaklanıyor olabilir. Çok fazla şey yükledim üzerine çok gittim... Ne yapsaydım yani ben sadece herşeyimi onunla paylaştım. Ama onun bakımına da özen gösterdim. Sürekli güncelledim. Onun için yenilikleri takip ettim. Ama o ne yaptı. Birden bire hiç belli etmeden gideceğini terk etti beni.

Ne bileyim gideceğini belli etseydi gerekli tedbirleri alırdım bende. Sadece yavaşlamıştı ilişkimiz. Ben bir program üzerinde çalışıyorsam başka bir programı açmak için beklemem gerekiyordu. Ben izmirin sıcaklarına daha fazla dayanamadığını düşünüyor ve performanısın düşüklüğünü buna bağlıyordum.
Sonuçta beni terk etti. Ve giderken yanında özenle oluşturduğum koleksiyonlarımı da aldı gitti. Neler paylaşmamıştım ki onunla. Barış Manço ve Atatürk resimleri koleksiyonumun en nadide parçalarıydı. Yıllardır özenle biriktirdiğim onca resim. Klasik müzik arşivim, Anadolu rock arşivim, film koleksiyonum ve bollywood film koleksiyonum.. Hepsi onunla birlikte gitti. Bununla kalsa iyi. Kendi resimlerim, ailemin ve dostlarımın resimleri. Kardeşime ait özel dosyalar. Artık benden çook uzaktalar.
Onu tekrar geri getirmesi için kardeşime başvurdum. Yardımını esirgemedi sağolsun. Sonuçta o da onunla birçok şey paylaştı. Ama geri dönüş yok. Bilgisayarım hiç açılmıyor. Açlısa da bilgilerimizin içinde yer aldığı hard diske ulaşılamıyor. Harddiski kopyalamıştık ama açılmadığı için onuda kurtaramıyoruz şu anda.

Kardeşim teknik cümleler kurup daha anlaşılır bir şekilde size bunu açıklayabilir mutlaka ama benim anladığım tek şey bilgisayarım tarafından terk edildim. Değer verdiğim herşeyi de beraberinde götürdü.
Anlayacağınız canım sıkkın.
Ama izmir bu ara çok hareketli. 79.cu İzmir enternasyonel fuarı bugün açılıyor. Yoğunluğu tarif edemem. Kapıda zırhlı araçlar duruyor. Güvenlik hat safhada demek doğru olur. gönül rahatlığı ile fuarda eğlenebilirsiniz. Fuar ile ilgili ayrıntılı bilgileri ve fuar takvimini sizinle en kısa sürede paylaşırım. Hatta izmir yazıma eklesem fena olmayacak.
Barışla kalın. Hoşçakalın....

0 yorum:

Yorum Gönder

Bir kimsenin beni yüzüme karşı medhetmeye hakkı olursa, yüzüme karşı beni tenkid etmeye de hakkı olması lazım
Bu nedenle olumlu yada olumsuz her türlü yorumunuz için şimdiden teşekkür ederim